Wednesday, March 18, 2009

akan ku ingati kesalahanku itu....

hanya ucapan maaf
yg mampu diungkapkan...
moga ianya
menjadi
1 peringatan besar
buat diri
yang seringkali lalai
alpa dalam nafsunya sendiri...

Ya Allah.....
kau satukan hati mereka
Ya Allah.....
kau eratkan ikatan mereka
Ya Allah....
kau jauhkan mereka
dari fitnah dunia
Ya Allah....
aku memohon padamu
seikhlas hatiku

moga
setiap titisan dosa
yg terbentuk
tidak terbias

hanya aku
hanya aku
hanya aku
biarkan aku sendiri
sendiri mencariMu
Ya Allah
dalam doaku...
aku meminta
Ya Allah
ampuni dosaku...

ku kagumi nilai persahabatan itu..
sahabat..
dlm senyummu ku gembira...
dalam duka mu
ku turut berduka
kerana
aku tahu dimanakah
Puncanya.......

maafkan sahabatmu ini...
Moga Redha Allah mengiringi
setiap langkahmu..
amiin...

No comments: